Forexový svatý grál je opravdu velké tajemství! Každý forexový obchodník ho hledá.
Hledáte Forex Svatý grál obchodní strategie nebo indikátor?
Nevěřili byste tomu, ale existují obchodníci (noví forexoví obchodníci), kteří hledají forexový svatý grál. A já jsem tady, abych vám sdělil dobrou zprávu, že existuje forexový svatý grál a abych byl zcela upřímný, není to to, co si myslíte.
Definice Svatého grálu na Forexu
Forexový svatý grál jednoduše znamená, že když obchodujete:
- máte 100 % vítězných obchodů
- což znamená, že máte systém, který vám vždy 100% přesně ukáže, kdy nakupovat a prodávat a kdy z obchodu vystoupit.
Takže pokud máte forex svatý grál, tohle se vám stane se životem
1) budete nejbohatším člověkem na světě (Jeff Bezos vám bude závidět),
2) budete mít největší forexový obchodní účet, který může hýbat měnovým trhem což může mít za následek, že vám bude zakázáno obchodovat na forexovém trhu. Ale pokud se tak stane, bude vám to jedno, protože na svém bankovním účtu stejně máte biliony.
A teď přijde konec snění. Žádný svatý grál na forexu neexistuje!!! Pokud ho hledáte, nenajdete ho. Nikdy neexistoval a nikdy existovat nebude.
Dobrý zprávou ale je, že existuje něco co se tomu velmi blíží.
Takže pokud máte forex svatý grál, tohle se vám stane se životem
Svatým grálem forexového obchodování je řízení obchodních rizik. Víte, že nesprávné řízení obchodního rizika na forexu je důvodem číslo 1, proč mnoho forexových obchodníků přichází o peníze? Pokud na svých obchodech vyhrajete mnohem více, než kolik ztratíte, vyděláte obchodováním na forexu v dlouhodobém horizontu hodně peněz. Při obchodování na forexu není důležité, kolik peněz vyděláte, když máte pravdu, ale kolik peněz ztratíte, když se mýlíte. Obchodní systém nebo jakýkoliv indikátor není příčinou ztráty obchodníka. Můžete mít i opravdu špatný obchodní systém, který má win pouhých 30 %, ale pokud z těchto výher, pokud vyděláte více, než kolik ztratíte (70 % ztrátových obchodů), budete vždy na vašem účtu v plusu.
Kromě toho musíte samozřejmě mít:
1) obchodní disciplínu, abyste se řídili pravidly svého obchodního plánu a také pravidly řízení obchodních rizik,
2) trpělivost čekat na vytvoření obchodních situací a uzavírat pouze obchody, které splňují vaše kritéria,
3) uvědomit si, jaké jsou vaše slabé stránky, uznat je a zvládnout je,
4) schopnost přizpůsobit se situaci.